مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-02اقتصادي

حیاط دولت | از مخالفت دولت با تشکیل وزارت خانواده تا پیگیری وصول مطالبات از کشورها


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه،11 مردادماه ) هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

وزیر نفت: فاز 11 پارس جنوبی هفته های آینده به بهره برداری می رسد جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بنا داریم تا پایان دولت سیزدهم گازهای مشعل یا همراه نفت که روی میادین هستند را کاملا جمع آوری کنیم.

وزیر نفت افزود: وزارت نفت در خلیج فارس همکاری های مشترکی در حوزه نفتی دارد و با تفاهم های انجام شده بهره بردای از آن در حال انجام است.

(جزییات بیشتر )     خزعلی: دولت موافق تشکیل وزارت خانواده نیست انسیه خزعلی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: دولت موافق تشکیل وزارت خانواده نیست از این جهت که موضوع محدود می شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور افزود: خانواده در همه وزارتخانه ها باید به گونه ای نمود داشته باشد و باید با نگاه خانواده محوری که شعار دولت است، قوانین عملکردها رویکردها و دستورالعمل ها داشته باشند.

(جزییات بیشتر )     دهقان: علاوه بر کره جنوبی، پیگیر وصول مطالبات از بحرین هم هستیم محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور، در حاشیه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیاط دولت | از مخالفت دولت با تشکیل وزارت خانواده تا پیگیری وصول مطالبات از کشورها

حیاط دولت | از مخالفت دولت با تشکیل وزارت خانواده تا پیگیری وصول مطالبات از کشورها